IT'S YOUR LIFE I LAY IN MY HANDS


Tagen på gården i Gräsö.


Igår kom syrran och svågern hit för att lämna min efterlängtade tvhylla bara för att få göra vardagsrummet mer varmare i färg och mysigare. Jag är mycket nöjd men dock får det ta lite tid för datorbordet som ska få flytta 2 dörrar bort härifrån, och så glasskåpet. Tvn. Katterna. Fast katterna kommer imorgon kväll, troligvis! Gissa om jag har saknat dom som in i helvetet... Resten får komma när det går.

Eftersom jag passar Joey's hamster Stuart så vill jag självklart lära känna den genom att ge honom sallad och byta vatten. Se till att mat finns där. Men ändå säger hans ansikte "Eat my ass!" och börjar sträva ut ur min hand fast jag försöker hålla honom men vågar inte hålla hårt ifall han inte kan andas. I stället ger han mig små söta rivsår vid nyckelbenet. En så söt hamster som inte känner mig... Vafan, får ställa ut honom i hallen så han får springa av sig idag innan katterna kommer.

Det är soligt och varmt ute igen. De flesta är nog ute och badar. Jag som hatar att bada i Sverige, särskilt typ sjöarna eller där det finns för många folk. Det avskyr jag. Sola vill jag gärna, men blir snabbt less. Kanske ska man försöka gå ut o sola en bit utanför mitt hem... Eller någonting. Eller räcker det att sitta i balkongen. Jag vet inte. Jag får låta ödet ta beslut.

Puss!

Kommentarer
♥ Joey

Hahah dum pöjk jag har. =) hoppas att det funkar bättre nu. asså med att gosa =) vi kommer hem imorgon och jag har köpt en pytteliten sak te dejj som tack för hamster sköttandet. :p

Det är ej något speciellt egentligen. Väääääldigt liten sak. Haha.

Vi syns imorn. Spana efter Herman.. (deras husbil)

Puss

2008-07-30 @ 21:33:29

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback