KVACK, KVACK


Tagen vid Örebros slott. En söt anka... Kvack, kvack.

Jag avlider långsamt. Bokstavligt talat. En sådan värme får mitt svett att forsa ut och min näsa är bränd.
Just nu, i detta ögonblick är den i allafall röd.

Och nu är det så gay överallt på kanal 5, när det är CSI så handlar det om ett bög par eller ett annat program så handlar det om gay. Ordet gay. Den där serien då en-som-påminner-om-lego-människor som säger "Din röv är inte gravid!" och sånt. Jag börjar bli less, men på något sätt är det självklart att det är deras vecka nu men... En vecka på femman full av gay? Till och med femmans motiv, som liknar ett par maskar med bröst?! Det ser verkligen inte så värst lockande ut... x) Men peace, gays. Jag respekterar er. :)

Från och med idag passar jag en hamster vid namnet Stuart. Han är bara så gullig som försöker rymma genom att bita på gallret och sedan klättra runt på galler-taket. x) Söt är han allt. Snart kommer mina kisseälsklingar hem. De får fan inte vara i närheten av Stuart Mina katter ska inte få mörda Stuart! :D Joey, du ska vara lugn. Han kommer att vara i behåll och lika söt när han återvänder till sin matte. x)

Och kvällens nyhet: Godnatt till er alla.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback