LIVET I ÖREBRO TAR ÖVER


Bild: Jag och röken av vattenpipan. :)

Varje gång jag är i Gräsö, uppdaterar jag väldigt flitigt. Men när jag väl är i Örebro, blir jag tom i bollen. Men nu uppdaterar jag bara för att visa att jag fortfarande andas. Alla dagarna har jag haft fullt upp tills igår låg jag bara hemma med bakfyllan i min nya soffa. :) Japp, jag har äntligen skaffat ny soffa, soffbord och allt jag behövde. Allt som fattas, finns någonstans i Gräsö och Märsta så det är bara att vänta tills de kommer så blir det mycket finare här. :)

 

Jag blir tokig på alla sladdar som finns överallt. Det märker ni i bilden.



Men mest av allt längtar jag efter Spero och Flora. Så tomt härhemma... <3

Kommentarer
♥ åsa

soffan var ju fin! kommer förbi o kollar in nån gång i aug =)

2008-07-24 @ 23:59:37
♥ Shetan

Ovan att se din soffa, men det passar... Lägg in mer kuddar kanske? ;)

2008-07-25 @ 10:17:30
URL: http://shjetan.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback