MITT BLINDA HJÄRTA

Höj din röst, jag kan inte höra dig än

Hoppa högre, jag kan inte se dig än

Kom närmare, jag kan inte känna dig än


Höj din röst, så mina döva öron kan höra dig

Hoppa högre så mina blinda ögon kan se dig

Kom närmare så min hud kan känna dig


För att se om mitt blinda hjärta

Verkligen är blind


Höjer du inte din röst, vill du inte att jag skall höra dig

Hoppar du inte, vill du inte att jag skall se dig

Kommer du inte närmare, vill du inte att jag skall få röra dig


Förblir mitt hjärta blint

Mitt blinda hjärta


Kommentarer
♥ Melodie

Bara för att jag inte kunde kommentera 2 inlägg tidgare så gör jag det här.

Jo, det är sant.. Man ska inte säga för alltid, då kommer allting krascha! :) Tycker jag iaf.. Och jo, många klagar men det är vad de har valt och det beror på dem om det blir dåligt eller bra kärlek. Man ska inte ha för bråttom och oroa sig för allt.. :)

2008-07-09 @ 13:16:20
URL: http://elama.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback