MOBILBYTE IGEN

För 2 dagar sen hade jag en svart mobil. Igår hade jag en lila. Idag har jag en orange och det håller nu för engångs skull. Den lila hade tydligen "ingen" 3 operatör eller antenn i sig så jag fick aldrig nån täckning så fick jag en ny idag så valde jag orange i stället. x) Den är till och med bättre än den jag hade innan... Turen har vänt. ;)


Från google.se


För lite mer än en timme sen lämnade M sin Fufy hit. Alltid mysigt med en kattunge i lägenheten. ;) Flora verkar digga Fufy något bra medan Spero diggar hamstern Stuart som också diggar honom genom att glo och lukta efter Spero. :D Mina djur fungerar bra med andra djur, tydligen. ;)

Nä, nu ska jag ta och softa tills J och M kommer hem med en husbil som heter Herman, så åker Stuart hem. :) Nej, nu kom de förbi. En nice husbil och J's historia fick det hela påminna om Familjen är värst eftersom kaninen Jimmy Skuttis följer med i husbilen. :D Så de kommer hit om en stund. :)

Puss!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback