NÅGON ÄR DESPERAT ;)


Fotoautomaten i Träffpunkten, Örebro. Våren 2007.


Fotoautomaten i Centralen, Stockholm. Våren 2008.

Det har pågått i många, många dagar med Malin som ber mig att komma till Örebro. Hon sitter ensam hemma med kissen därborta och längtar något enormt efter mitt sällskap, ser jag. ;) I bland kan hon vara så desperat att hon offrar. Vilket är väldigt gulligt :') och det återstår bara att kolla lite imorgon med saker o ting. Om allting fixar sig, kommer jag hem till henne på torsdag. Jag kan lätt skapa en bild i mitt huvud hur hon flinar när hon möter mig, som hon alltid gör. ;)

Nu har jag bloggat något, Malin. :D

Kommentarer
♥ åsa

hihi, sött av henne :)

2008-07-15 @ 00:27:14
♥ Malin

hahaha. självklart att jag desperat efter sällskap när hannes borta :D imorgon har jag besök så är det lugnt.

2008-07-15 @ 00:41:25
URL: http://mm4ln.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback