NÄR PENGARNA HAR MAKT

Bara för att M sitter och tjatar att jag ska stanna kvar i Örebro så länge det går. Men pengarna som ska ramla in i mitt konto kommer att direkt betalas för att få det överstökat så vet jag inte alls om jag ska stanna kvar i Örebro i några dagar eller om jag har råd nog som räcker att jag kan stanna hela juli ut och tills skolan börjar. Jag hatar när pengarna har makt och att ha katter kostar en del också. Men det ordnar sig. Men trots det så ska jag äntligen shoppa på IKEA inom kort som att skaffa en sängram (äntligen!), en soffa och dylikt som fattas i lägenheten. Jag längtar faktiskt. ;)

Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja städa sovrummet. Jag ska börja "rensa" och kasta jag inte vill ha kvar och dylikt inför flytten eftersom jag kommer inte att finnas här hemma när föräldrarna flyttar till huset i Björnäs. Jag skulle ha börjat för en vecka sen men jag har inte orkat ett dugg. Det är bara och se om jag orkar imorgon.

Jag orkar i allafall inte lägga upp nån bild nu. Godnatt.


Kommentarer
♥ Malin

alltid kul att ha dig i örebro, vet du ;) haha

2008-07-09 @ 01:00:16
URL: http://mm4ln.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback