NEXT DESTINATION: MÄRSTA



Nu kan jag lägga upp en bild som visar en del ur syrrans lägenhet efter att hon la upp bilderna som visar hur der ser ut i varje rum, i hennes bilddagbok. Dock är teven på plats, vilket inte gjorde i bilden som då. Titta på golvet, fönster, färgen på väggarna och allt det där. Nu förstår ni mig, va? Jag sticker dit på fredag och mysa i hörnet av soffan där. ;)

Jag måste ta och dammsuga sovrummet, sortera och slänga saker som inte skall följa med till Björnäs. Det ska helst vara fixat innan morsan kommer hem, för jag har inte lust och höra henne säga "Men Emelie, varför har du inte städat?" För jag har inget bra skäl som jag kan komma med. Att inte orka är ju ingen bra anledning, direkt. Bäst att sätta igång nu.

Ha en bra onsdagskväll.

Kommentarer
♥ Syster

soffan ger du fan i sägr peter :D

2008-07-09 @ 21:21:59

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback