NEXT DESTINATION: ÖREBRO


Tagen den 13 november 2006.

Örebro, här kommeeer Emy. ;)

Jag får en tydlig bild i mitt huvud hur morgondagen ser ut. När jag anländer Örebro C vid tretiden och jag kliver ut med en resväska, datorväska och så handväska där min kameraväska får ligga och mysa. Jag går klumpigt men hittar Malin gående på sitt sätt och försöker dölja sitt leende som avslöjar att hon är glad. ;) Rätta mig gärna, hihi.

Just nu har jag rensat allt i hyllan och byrån. Nu återstår det bara garderoben och ett... hm, ett skåp. Jag hittade några roliga grejer, får ta och fota sedan. :) En av dessa kan jag dra en berättelse för er efter jag har fixat allt färdigt. :) Nu ska jag återvända till packningen. Alltså, jag packar ner allt inför flytten till Björnäs när jag inte kommer att vara hemma ofta medan mina föräldrar flyttar på egen hand med allt och alla djur. :)  Jag har märkt att jag får aldrig med allt jag vill ta med till Örebro, på grund av kläderna som tar mycket plats. :D Men så går det fan till när man får resa på egen hand med buss/tågresor.

På återseende!

Kommentarer
♥ Malin

haha. ja det stämmer säkert :) vi ses idag!

2008-07-17 @ 00:49:57
URL: http://mm4ln.blogg.se/
♥ julia

haha sååå typiskt av malin, med att nästan dölja sitt leende x)

2008-07-17 @ 02:40:23
♥ Xaxxi

Kabahaki <3

2008-07-17 @ 02:57:28
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback