OH, MY HAIR, OH



Jag bläddrade igenom bilderna och hittade denna. Gud vad jag saknar min lugg så där!
Fast jag får ha tålamod tills min lugg växer ut. Har inte ens den blekaste aning varför jag klippte min lugg... Fast jag har en månad på mig att försöka hålla tummarna att lugge växer fort, innan jag klipper mitt hår. I hösten blir det ett år då jag inte har klippt mig, ungefär. Fast mitt hår har varit sjukt långsam på att växa, på grund av mitt beroende till hårfärgbyte. x) Fast jag är på en bättringsväg nu... Tror jag.

Kommentarer
♥ Syster

mitt hår växer sjukt snabbt, avis? hehe

2008-07-10 @ 23:59:10
♥ åsa

jo, ditt hår blir bättre och bättre varje dag när du skippar plattången :)

2008-07-14 @ 04:29:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback