TATUERING

Jag minns hur det gick till för första gången då jag tatuerades i nacken, den 18 mars 2006. Jag hade redan bestämt att jag ville ha bara två stycken. Men med tiden ändrade jag mig till tre. Efter att jag skaffade min tredje, koifisken på halsen, var jag tom på tatueringsideer till mig själv.

Men av bara att se på La Ink, så kommer jag på vad jag hade tänkt på för motiv under tiden då jag funderade på motiv åt underarmen tidigt i våras. Jag kom på att jag ville ha en citat på ryggen förut och det vill jag fortfarande. Men först ska jag låta allt ta sin tid som det behövs för att finna den perfekta citat som jag gllar, dock inte bara för tillfälligt utan tvärtom. Sedan vill jag göra något med mitt ben... Och ett impuls-motiv vill jag också ha. Åh, en vacker dag blir jag fullspäckad även om jag inte vill det. Eller jag ska inte vara det fast jag tycker det ä sjukt snyggt. Men det är inte så jag...  En Emelie full med tatueringar? Näää... :o)

Undra på hur många tatueringar kommer jag att ha när jag når dödens ände?

Kommentarer
♥ Matty

emelie med tatueringar? joooooooo :D

2008-07-01 @ 20:21:27
♥ Maddie

Hahaha, håller med ang bilden på mig, ser dock också arg ut på denna bild xD :)

2008-07-01 @ 23:20:37

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback