THE TRUTH BEHIND A STORY

Ingenting är som det var. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. Bara för att ändra på vissa saker som hände, till att inte ha hänt. Bara för att den förstör så jävla mycket....

Men det finns saker man tyvärr har upplevt, och aldrig berättat. För att man skäms och låter det dåliga krypa in hos ens själ. Allting rasar och dom skrattar än. De är så jävla äckliga som ändå kallar. Varför ska jag behöva höra det. Men jag är ingen ängel heller.

Allting som har med det dåliga att göra, sker. Även det man kommer att ångra sig för all framtid. Det gör jag. Men ingen tror på. De dömer. De skrattar. Jag önskar att jag kunde tala om direkt från hjärtat mitt. Men alla är för dumma att förstå mig. De vet inte sanningen bakom historien. De vet ingenting, när de tror att de vet. Det är bara så jävla synd.

Jag är inte stark, jag är inte svag som jag kanske verkar. Det finns bara en, som jag vill prata med. Om det här. Sanningen bakom historien. Men personen svarar inte. Jag längtar. Jag behöver blotta min själ. Och söka sanningen till en annan händelse. Jag är djup medveten om att sanningen inte finns överallt, men vill man söka så ska man. Mina ord kan göras lång, men jag väljer att göra den kort.


Sorgligt. Jag vet inte om ni är smarta nog som kan förstå mina konstiga ord. Det är bara känslosamma ord som behövde komma ut...

Kommentarer
♥ Kabahaki

<3

2008-07-21 @ 17:01:31

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback