VIKINGAVÄGEN, MÄRSTA

Jag var där idag över dagen med föräldrarna för att hälsa på syrran och Peter i deras nya lägenhet på 70 kvm. Deras lägenhet är fan min dröm. Det är som om att de stal min dröm. ;)

 Ljusa väggar, vardagsrummet och köket i ett. Trägolv. Fräscha vitvaror. Stor balkong. Stort duschrum med golvvärme, ett annorlunda toalettsystem. Hylla i väggen, typ. Vi var där i kanske bara en timme och jag stormtrivdes. Allting var ny utom sängen i sovrummet och de hade fixat allting på en vecka, och det sista de behövde göra idag var att köpa en tv. Att köpa allt inom dagarna till en lyxig lägenhet är något jag också drömmer om, som jag får vänta tills jag har jobb. :) Självklart har jag fotat men jag lägger inte upp dessa bilder förrän syrran har gjort det, hon skall få göra det först eftersom det är hennes lägenhet.


Till helgen sticker jag nog dit.



Emelie som myser i sin nya tröja m. huva, en slarvig tofs i blont med en rejäl utväxt med kameran framför sig som framkallar ett överdrivet leende.

Kommentarer
♥ Malin

ja, deras lgh är väldigt fin ;)

2008-07-08 @ 01:48:50
URL: http://mm4ln.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback