DUMMA EMELIE

I dag skiner solen något enormt och det är varmt därute. Ändå väljer jag att ligga och dega i sängen, i stället för att vara ute och låta solen smeka min hud. Snart lär jag bli likblek på grund av detta, eller så får jag tvinga mig själv att gå ut och göra något vettigt som att fotografera. Men jag vet bara när de andra kommer på torsdag eftermiddag så blir jag aldrig vid laptopen i fyra hela dagarna. :) Men just nu känner jag mig väldigt dum som inte går ut.

Kanske ska jag ta mig i kragen och tvinga mig själv att vara ute efter att ha publicerat detta inlägg?

Kommentarer
♥ Shetan

Vi sitter i en samma båt, medan jag har även gått ut men är fortfarande vit som en lik.

2008-06-18 @ 00:07:44
URL: http://www.metrobloggen.se/shjetan

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback