EN FRÅNVARANDE EMELIE

Stadsnätet har inte blivit sig själv än, men det är lite bättre än gårsdagen nu. Igår och idag har jag legat och myst med kisseälsklingarna medan det regnade. Vi tre gluttade på Transformers och Stardust, eller så egentligen sov katterna vid fotänden. Jag skäms att jag inte såg dessa filmer tidigare eftersom jag gillade dom jättemycket! :)

Föräldrarna hade tänkt åka ner till Uppsala och storhandla mat, så kunde vi ta en titt inne på IKEA och provsitta några soffor, men nej. Det blir söndag istället, det är långt dit kvar. :D Mitt nya matbord och stolar är nu hemma i min lägenhet i Örebro. Underbara J som ställde upp och fixade dit dessa. <3 Skönt att få nytt bord och stolar, som jag köpte av G. Bättre än dom jag har nu, löst bord och lösa stolar + en har gått sönder, haha. Jag längtar typ redan tillbaka till min lägenhet i Örebro... Jag blir tokig av att vara hemma i Gräsö. :)

Väldigt irriterande att interneten låter inte mig att få sätta upp några bilder eller bara en enda! :(


Kommentarer
♥ Malin Ö

måste säga att jag hatar din internet! det förstör eftersom vi kan inte prata "normalt" på msn haha.

2008-06-28 @ 02:02:09
♥ Emelie svarar till Malin Ö

hahaha, jag hatar, jag med! ;)

2008-06-28 @ 02:09:54

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback