EN PORTABAL BAKGRUND PÅ VÄG



Bilden är från Kaffebrus.

Eftersom jag gillar att fota mänskliga ansikten (porträtt) och just därför har jag nu beställt en portabal bakgrund med 110 cm i diameter (som på bilden) som innehåller fem färger för endast 579 kronor! Det är sjukt billigt om man jämför med en hopfällbar bakgrund kan kosta mellan 700-1000 kronor för en enda färg. Den är här inom 3 dagar, lagom till midsommarsafton då folk kommer hit. Kanske ska jag tvinga dem att få fota dem eller ett-försök-med-att-ha-grupp-foto-framför-bakgrunden. ;) Gissa om jag längtar. Ah, bara för det så kan jag inte sova. Emelie är lite för pigg men hon vet att ni folk bör förbereda er. ;)


Hemsidans ord om denna bakgrund jag just beställt från;

"Cirkelformad disk som fungerar som portabel bakgrund, reflektor och diffusor. Utformad som en reflektor men av icke-reflekterande material. Precis som vanliga reflektorer så går den att vika ihop i form av en åtta och transporteras i en väska. Bakgrundsdisken är vit som bas och har klädsel som går att vända ut och in. Klädseln är blå och röd respektive grön och svart. Oerhört användbar och smidigare än de flesta bakgrunder!"


Till er som söker efter en billig och smidig bakgrund som växlar i färg, så tipsar jag därför om denna. :)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback