Feel free to love

Yes, you will feel free to love.

Som de flesta vet så planerar jag oftast aldrig. Jag har dock inte planerat något mer än midsommar med Ebba och hjälpa syrran Elin med inflyttningen i Märsta, eller är det Sigtuna? Struntsamma, men det är allt jag vet just nu. Men nu har sötgossen gjort en massa reklam om Helsingborg och allt som finns söder om Sverige eftersom jag har aldrig varit längre söderut än Göteborg. Han lyckades rätt bra med att locka mig dit för jag funderar seriöst att sticka dit i slutet av juli. Visst har andra snackat om att resa utomlands och ta med mig, men nu tvekar jag och tror att jag väljer att stanna kvar i Sverige.

Men det är fortfarande långt kvar dit så man kan inte säga något bestämt än. :)



Bild: En kväll innan utgång i Turkiet.

Puss!

Kommentarer
♥ åsa

släpper fågeln och den flyger iväg mot friheten tihihi

2008-06-09 @ 04:04:48

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback