Movie From Alanya

Bara för att M gjorde filmen, och den gav mig ett stort leende. Hon redigerade den bra och med den vill jag lägga i min blogg också. Jag älskar helt enkelt den. :)



Bortsett från resan, så ska ni veta att jag klagar på mig själv hela tiden att min högertumme är sjuk. Den är svullen och tydligen stukad. Hur fan lyckades jag ens att stuka en tumme? Det var dock åt sidan. Tur att jag inte minns hur det kom till, för det hade förmodligen sett vidrigt ut.

Anlände på Gräsö idag vid femtiden och det var underbart. Vinden från havet smekte mitt hår när solen fick havet att gnista vackert, allting var så grönt och än tusen gånger har jag sagt att Gräsö är bäst om somrarna utom badjävlarna, eller sommargäster om man nu ska säga på ett finare sätt.

Härhemma följer Spero efter mig vart jag än går, just nu myser han vid mina fötter. Flora är, hm, någonstans, med sin bäste vän Nissan. Minns ni att jag sa att Flora var en äkta rymmare, men här är hon knappast det. Hon håller hellre sig på taket tillsammans med Nissan istället för att springa ut i friheten. Kanske lyckas jag knäppa något kort på henne i taket nån dag. Den som lever, får se. :)

Hejsvejs. <3

Kommentarer
♥ åsa

haha, diggar filmen som malin gjorde. speciellt när du blev uppraggad av en turk :D

2008-06-09 @ 03:59:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback