MINA DRÖMMAR PÅ SISTONE

Bara för att jag skuttade igenom olika bloggar där folk har ritat av olika bloggerskor och då blev jag sugen på att rita igen! Dumma mig som glömde blypennor och pappren kvar i Örebro. Kanske ska man ta och se om det finns i Öregrund att köpa... Jag tror inte att jag kan vänta till augusti. Och så är jag faktiskt sugen på att skaffa en ritplatta till dator, så jag kan rita i Illustrator. Jag vet inte, jag måste fundera lite till eftersom jag har inte lust att sitta vid dator hela dagarna på grund av mitt intresse för det kreativa. :)

I dag pratade man med föräldrarna om att köpa en ny soffa, för den jag har nu hemma i Örebro är för stor för mig när Malin flyttar ut. Jag vill ha något ljust och mindre, och de accepterade. Men naturligvist blir det jag som betalar denna gången för soffan ifall jag haffar nån soffa. :) Jag har lust att bara ändra hela lägenheten. Tvhyllan har jag fixat, så får jag sälja min nuvarande tvbänk (åt Peter) och så tänker jag ta bort datorbordet. Jag gillar inte den längre så får vi se vad vi ska göra med den, trots att det finns en som är intresserad av att köpa den. Och så verkar det som om jag ska skaffa nytt bord och stolar av en kompis, istället för den jag har därhemma som är lite för gammalt. Jag byter typ ut allt mot nytt utom sovrummet som är fortfarande ofixad. Någon gång får jag ta itu med sovrummet... Frågan är bara när? :)

Har jag berättat för er att jag är sugen på en egen studio? Allt! Kameran, flera objektiv, stativ, blixt, reflexskärmar, bakgrunder, belysningar och allt annat. Men hur ofta skulle jag få chans att få fotografera folk i min framtida studio inom snart? Ingen ide, så får jag drömma tills jag blir äldre och då får vi se vad jag gör om sisådär 10 år.

Emelie har många drömmar.


Kommentarer
♥ Malin

köp en soffa som du visade mig? :D din lgh blir snyggare sen vet jag ;) min oxå hoho

2008-06-24 @ 17:00:08

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback