Sömntuta på dagen, sömnlös på natten


Bild: Favorit i repris, Caspers tassar.


Vissa stunder smälter man av något sött i en bild, eller gärna flera. Bara ett ögonblick senare blir själen omsluten i ingenstans bara för att man råkar tänka på saken man borde försöka glömma bort. Men än så länge ler jag och fjärilarna runt om livet flaxar med sina vingar i solskenet bara för jag har tur som får läsa söta ord. Ni kanske inte fattar vad jag pratar om men inget viktigt för er, hi hi. :)

Jag tror att jag ska ta och skriva lite, som dikter. En del som lever inuti mig behöver komma ut i ord just nu, och det är ett rent nöje. Efter att ha skrivit lite, funderar jag på att ta en tupplur för jag är så trött trots att jag vaknade vid tvåtiden idag. Jag älskar att sova, en så underbar skönhet i sömnen och även under täcket med fluffiga kuddar.

Mysfaktor 5 av 5, säger Emelie.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback