STÖRNING I INTERNET

Ända sen igår kväll har det varit något fel i stadsnätet att interneten fungerar normalt i ett par minuter innan det dyker upp "Sidan kan inte visas" och sånt skit. Men om jag ändå vill surfa, så måste jag ha tålamod men det har jag inte så jag skriver detta inlägg först sedan får det bli sms och film i sängen. Än så länge får ni titta på er msnlista och ser mitt namn sitta bredvid offline.

I dag följde jag med mina föräldrar och farbror Janne ner till Björnäs, som ligger mellan Öregrund och Östhammar för att titta på ett hus. Eftersom de är trött på detta hus och de vill köpa ett hus, inte hyra. Så åkte vi dit och tittade... Jisses, mycket större än detta hus här i Mälbomar! Jag är inte säker på hur stort huset var, men huset hade sju rum, två kök, två öppen spis, en bastu, en balkong i övervåningen och en terass på bottenvåningen. Ett jättestort stalle för hästar, ett verktygrum på 80 kvm, tomten på 1500 kvm och flera små lador/stugor. Området är till och med jättefint. När vi gick runt och tittade, trodde jag att det var klart men då kom pappa ut från ingenstand så sa jag "finns det mer!?" och jag har säkert inte sett några rum än. Det är helt enkelt för stort, men vill föräldrarna det så är det upp till dem. De har redan lagt bud på det, så vi får hoppas för deras skull att de får huset... Jag har dock redan "bokat" sovrum, haha. Om de får huset, ska jag ha ett rum som är ljust. :) Det roliga med huset är att jag får måla över det jag tycker är fult. ;) Men som sagt, de får veta inom snart om de får huset...

Jag ska försöka lägga upp en bild på gården i Björnäs.

EDIT: Nej, det fungerar endast att skriva. Inte att lägga upp en enda bild. Fan vad det suger så. Vi ses nästa gång interneten fungerar som det ska.





EDIT 27/6: Yes! Nu lyckades jag lägga upp ett par bilder... Inte så värst bra bilder men det är iallafall trädgården ni ser mest. Och så en liten del av huset rakt fram. Nästa vecka får föräldrarna veta om de har konkurrens eller inte, eller jag vet inte. Någonting i allafall.

Kommentarer
♥ © chn, tonårsblogg.

sjukt snygg blogg, gör du designer år andra? :D

2008-06-25 @ 23:42:32
URL: http://cilaa.blogg.se/
♥ Sofia

Vilken fin blogg!

2008-06-25 @ 23:46:04
URL: http://tusse.devote.se
♥ Nina

Trodde bara det var mitt internet som spökade, men då är man inte ensam i alla fall...

2008-06-25 @ 23:46:55
URL: http://nininni.blogg.se/
♥ © chn, tonårsblogg.

din är finare!:o kan du göra en åt mig ? (a)

2008-06-26 @ 00:06:32
URL: http://cilaa.blogg.se/
♥ JONNA!

drygt när internett skall hålla på & krångla!

2008-06-26 @ 01:15:44
URL: http://joonnaak.blogg.se/
♥ Matty

Låter som en riktigt stort hus, snarare ett slott.

Så min nya design syns nu? om jag klickar på min sida så visar det bara den du gjorde, så jag får jämt gå in i stillmall och förhandgranska för att se hur min blogg ser ut. grr

2008-06-26 @ 02:17:56

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback