Student 2008

I dag var den dagen då tusentals tar student och jag fick äran att hänga med i killarnas släpvagn i två hela timmar, som fotograf. Jag skulle föreviga deras stunder innan deras 4 hela år tillsammans skulle vara över. Allt som fanns där var deras glädje och lycka...

Solen stekte oss alla och vi badade i svett. Kläderna blir genomblöta och alkohol kommer från varje håll att det fastnar på kläderna. Hela världen hoppade och jag kände deras lycka, jag log av att bara se på dem. Trots svett och sol, så var det värt att åka med och fånga bilderna, som minnen, de skulle stanna kvar i deras hjärtan.




Bild: Killarna från Tullängskolan, i släpvagnen.

Kommentarer
♥ Fleur

Klockrent bilderna! En riktigt duktiga fotograf! Imponera :P

2008-06-06 @ 20:35:42
URL: http://mrfleure30.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback