TYST OCH FOLKTOMT

Jaha, nu har det varit väldigt tyst och folktomt i i åtta timmar. Dagarna med dessa sköna typer bara flög förbi. Samtidigt lärde jag känna lite några av dem och det var mysigt om kvällarna vid brasan i trädgården när solen gick ner. Alkohol 2 kvällar i rad och just nu är jag hur sliten som helst. Det känns som om jag kommer att ligga i sängen i 2 månader för slitenhets skull. :) Jag skrattade i 5 hela timmar tillsammans med M och F för det mesta medan E och H grät i fyra timmar när de andra sov. Vi festade i tretton timmar. Kommer något annat någonsin kunna slå denna dag, midsommar 2008? Jag är nöjd med helgen med dom andra som kom hit. Tack för helgen, sötnosar. Fast jag saknar er redan... :o) Men nu tar jag paus från alkohol i drygt en månad, vill säga.

Framöver blir det nog att fota en del, ta det lugnt, hjälpa syrran med inflyttningen i Märsta och sova mycket nu när ensamheten har kommit tillbaka. :) Nu orkar jag inte skriva mer, det får bli en annan gång.

xoxo
Emelie

Kommentarer
♥ Xaxxi

Ja, du verkar rätt sliten du ;D Puss på dig.

2008-06-22 @ 22:13:03
♥ Syrran

har du kommit på var du lagt kameran?

2008-06-22 @ 22:18:29
♥ Emelie svarar till Syrran

Ja, den låg framför sängen! :D

2008-06-22 @ 23:21:23

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback