VANILLA GIRL



Flesta av er vet att jag älskar vanilj, och jag hittade en vaniljparfym på Rusta (!). Jag som inte gillar att köpa parfymer därifrån för de brukar lukta, typ, blää pga lågpris. Men när jag provluktade på den, den luktade vanilj och något annat som jag känner igen men kan inte fånga ordet i luften men jag gillar min Vanilla Blues.

Jag har redan bestämt vad jag ska handla från IKEA nästa gång jag är där. Hundra doftljus av vanilj i varje storlek. Jag kan inte motstå dessa! :)



Bild: IKEA.SE



Kommentarer
♥ Malin

haha alltid vanilj :D

2008-06-30 @ 01:37:08
♥ jiin

ja, du är vaniljemelie (; alltid när jag är med dig, så luktar du alltid vanilj. gudomlig så gott !



2008-06-30 @ 13:24:04
♥ Matty

galen i vanilj är jag med =)

2008-06-30 @ 23:45:51
♥ matty

vafan, finns det ingen gästbok som man kan svara liksom? men iaf. varför just angelica? :D

2008-07-01 @ 02:54:13
♥ Maddie

HAHA, me love vaniljljus. Men förlåt, skrattade lite när du nämnde Rusta. Inte så ofta man snackar samt tippar om kosmetika där :p. Nice reklam!

2008-07-03 @ 16:44:26
URL: http://enmadeleine.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback