Bloggdesign-förklaring?

Nu har det börjat komma folk som frågar om hur man ska göra här och där med htmlkoderna. Så tänkte jag om det kanske skulle vara lättare för flesta av er att få veta också om jag sitter och förklarar i inlägg här om hur man ska ändra och dylikt. I stället för på msn för en och en, då måste jag ju förklara flera gånger dock... Så, är det något ni har försökt men inte fattat, så fråga gärna på. Men kom i håg, jag är inte 100% duktig men jag gör gärna ett försök... Och göra mitt bästa.

Det här är för er som vill kunna klara av att ändra bloggdesign på egen hand i stället för att be någon annan fixa och trixa åt er! Bara om ni vill låta er hjärna klara av massa siffror och html koder, vill säga.

Tveka inte att fråga. Puss!


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback