Bloggtorka

Nyss låg jag och såg på en film där kom en mardrömfinne som orsakade explosion och en del av Pimp my ride. En skön film, men inte så värst bra... Men Date Movie, hette den i allafall och finns på www.tankafett.com. Det verkar som jag har fått bloggtorka. Mina tankar ät tomma, flera tusen mil från en värld där mina tankar föds i. Så jag väljer att inte blogga förrän efter Turkietresan. Vår resa börjar redan i kväll med tåget som avgår 20.56 från Örebro och är framme i Arlanda vid midnatt. Vi kommer att få irra omkring i drygt fem timmar innan vi kan checka in och sedan lämna Sverige fem i sju på morgon. Vid lunchtiden för er flesta som kommer att sitta vid matbord i er skola, är vi i Turkiet och njuter. Det är en perfekt timning då Sverige har blivit kyligare nu efter värmen i helgens.

Jag kommer troligen inte att uppdatera i kväll innan vi åker så jag får nog säga här och nu att jag hoppas att ni får det bra där ni är + ni andra som också reser medan vi är långt från Sverige och njuter av solen därborta och vi ses om 9 dagar, den 23:e.

Godnatt, Sverige.

Kommentarer
♥ Jojjo

uppdatera! berätta om resan! :)

2008-05-25 @ 00:14:47

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback