Cathie Jung, med 38 cm i midjemått

Jag låg och tittade på TV FAKTA som handlade om plastikoperationer och dylikt. När den skulle ta slut, så visade det till nästa avsnitt skulle handla om Cathie Jung. Hon fångade mig så jag var bara tvungen och kolla upp på internet.

Hon är 68 år och har världens smalaste midja på 38 cm. Rekord nog har hon haft ett korsett på sig dygnet runt i 25 år som skapade världens smalaste midja och hon bär även den hela tiden, utom när hon duschar. Nu förstår ni varför jag var tvungen att kolla lite på internet? :)

image260
Bild: Från Google.

Är det inte fult och sjukt?


Kommentarer
♥ Syster

ja jag har sett dokumentären förrut, så fruktansvärt fult! och hennes man som tyckte det var sexigt!

2008-05-02 @ 14:02:26

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback