Ett troll i en tropisk regnskog

image251

Bara för att jag gillar bilden på mig själv, som skriker grönt. I mina ögon ser det väldigt tropiskt ut... Eller ska man säga exotiskt ut? Jag vet inte, men jag gillar att ta bilder. Det fanns underbara bilder på Veronica som fick modella lite, och det var sjukt roligt! Jag föredrar tydligen att fota människor med tema. :) Allt! Som att modella naken, emos, knarkare, alkoholister, troll, vackra prinsessor, vad som helst.

Till er alla, strö hit massor med temaideér till mig, så fotar jag mer än gärna.
Love!

Kommentarer
♥ Baby Malin

sötjävel du på bilden :D

2008-05-28 @ 00:21:18
URL: http://mm4lin.blogg.se
♥ Xaxxi

Åh, jag bara älskar bilden på dig! :D

2008-05-29 @ 23:19:31

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback