Htmlkoder hit och dit

Varför är det alltid kul att pyssla om små, små htmlkoder i bloggen, varför hittar jag alltid något nytt så jag fixar och trixar med dessa krångliga men ändå lätta htmloder under tidiga morgorna, så här tidigt? Klockan är snart fem då alla sover och drömmer innan deras skol/arbetsdag börjar om några timmar. Jag är inte ett dugg trött, jag har nog överdoserat mig själv med pigghet av roligheten inom htmlkodpysslet. Att ge bloggen det lilla extra är aldrig dumt, som jag gjorde. Ni märker nog vilken htmlkod jag har fixat in. :)

Rullgardinen i fönstret är nerdragna men jag kan se att det är väldigt ljust därute. Genom den lilla öppningen mellan ramen av fönster och rullgardinen kan jag se träd, man kan se tydligt och klart. Nästan lika tydlig under en molnig dag.


Bild: Google.

Jag har tänkt för mycket på solupp/solnedgångar på sistone. Jag blir kär för deras skönhet. Det är väl normalt, alla gillar väl solupp/nedgångar också? Eller finns det ens någon som hatar att se dessa? Tror ni? Det vore otroligt, ifall det finns någon. En vacker dag ska jag försöka fånga en bild på en soluppgång. Men vilken tid är det då solen går upp, egentligen? Annars skulle jag fota vid havet, då är soluppgången vackrast som mest. Gud, jag måste sluta med att snacka om det där. :D

Godnatt, sötnosar! Eh... Eller, god morgon.

Kommentarer
♥ Mli

Haha jag är likadan :P
Sitter hela nätterna och pysslar i bloggen :)

2008-05-06 @ 05:12:33
URL: http://crazyhappy.blogg.se
♥ Matty

Solnedgångar är absolut vackra. men om någon idiot hatar det så är dom sjuka i huvudet!

2008-05-06 @ 11:21:01

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback