I MISS YOU...

Jag saknar dig. Jag har försökt nå dig. Jag har hört av mig till dig. Jag har berättat allt för dig. Jag har gjort allt för dig. Jag saknar dig... Ända sen jag lämnade dig kvar ensam.  Det känns som om jag inte kan nå dig för att jag svek dig. Jag lovade dig en gång att alltid stanna kvar och genomgå den stora dagen tillsammans med dig. Jag saknar dig och jag vill säga förlåt för allt. Hör av dig... Jag vill inte behöva tacka för alla minnen jag fick tillsammans med dig, för att jag vill skapa nya.

Trots allt är vi grannar. Men du är onåbar...


Kommentarer
♥ Rebecca

Hoppas det löser sig.

2008-05-03 @ 21:38:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback