i said goodbye for darkhair

I dag beslöt jag mig att göra slingor i håret, ljusa slingor efter ett litet abstinesbesvär. Det är väldigt typiskt mig, som återvänder alltid till ljust efter en eller ett par månader. Det är nog ett tecken att jag trivs bäst i färgen. Men dock är jag inte riktigt nöjd just nu, det blev inte... rätt. Varje gång jag gjorde slingor, satt det alltid perfekt på och allt. Men denna gång gick någonting snett fast jag gjorde som jag brukade. Min lugg är helblond och mellan luggen och håret ligger det en synlig linje! Är absolut inte nöjd, så jag får ta och slinga igen sedan. Dock ser det inte slingat ut som jag önskade mig. :(

Jag vet att det inte ser dumt ut på bilden, men det gör det bakom bilden.


514588-236

Kommentarer
♥ åsa

ditt hår blir nog ljusare av solen i turkiet :P sötnos

2008-05-08 @ 22:42:49

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback