In 48 hours

Inom 48 timmar är jag i Örebro. Helt lovely! Senare på dagen får jag äntligen hämta ut mitt paket jag beställde som en dragväska, vilket jag behövde eftersom den förra var helt cp som hoppar åt både sidorna att jag blir förvirrad på den. Och lite kläder inför Turkiet 2008! ;) Sedan ska jag få boka en tid att passa för att åka hela vägen lång till Örebro. Vi får se vilken tid det blir. Förmiddag? Tidig eftermiddag? Sen eftermiddag? Det får vi allt se. :)

Eller vad önskar du, M?

Förresten, när jag ändå är i stan senare idag så funderar jag på ännu en gång att slita ut mitt hår. Jag är typ lite känd för mitt dåliga tålamod för väntan för hårvård. :D Men men... Än en gång, vi får se. Hi, hi.

I natt, innan jag väljer att somna bort till sagolandet så ska jag se på en film som Hoa tipsade mig om och den verkade vara söt! The waterhorse. Ifall ni blir nyfiken, så har jag lagt fram länken åt er, ni behöver bara klicka: http://www.tankafett.com/index.php?full=8218

Emelie slänger en puss.

Kommentarer
♥ Xaxxi

Slänger en puss tillbaka ;) Sov gott.

2008-05-07 @ 02:17:20
♥ Baby Malin

en torsdag.. hm, det spelar ingen roll?

[c=5][b]' sakura[/b][/c=19] säger (02:54):
dumfan - snällt sagt :D

2008-05-07 @ 02:56:23
URL: http://mm4ln.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback