it's may now

Det är typ sjukt att det är maj nu. Jag minns att jag hoppade av skolan som om det vore igår, i mars. Eller att jag hade min födelsedagsfest i februari. Det har gått sjukt snabbt, och om en månad är det juni. Då kommer det ju det alla önskar sig, deras efterlängtade sommarlov. Samtidigt kommer maj att försvinna inom några minuter, känns det som bara för att man har mycket att göra under denna månad.

Bara för att maj har kommit, har jag börjar tänka lite på att jag saknar regniga dagar. Men dock under sommar, då blir allting annorlunda och man får en speciell känsla. Fuktighet och värme medan det regnar, och det doftar grönt om somrarna under regniga dagar. Bara för att det doftar något extra. Eh, jag dagdrömmer för mycket. :)

Jag är ensam hemma och dom andra kommer inte hem förrän isådär vid 18-19 tiden eftersom föräldrarna jobbar och syster + svågern ska komma hit, bara jag får träffa dem innan det dröjer till nästa gång, vilket blir den 30:e, Elins dag då hon tar sin examen inom tolk.  Well, jag ska gå ut med hundarna nu. Och eventuellt fota lite, om det inte regnar än. Jag har inte lust att låta regndropparna förstöra min käresta Nikon ;)

Ha en trevlig regnig dag.

Kommentarer
♥ Xaxxi

Oh yes, väldigt mycket att göra :) Kul att du ändå har tid för att komma till min och Romels födelsedagsfest, vi uppskattar det väldigt mycket. Med tanke på att du är mycket speciell och viktig för oss båda två :) PUSS

2008-05-03 @ 20:48:43
♥ Rebecca

Ja, när man är ledig så händer det ganska snabb, eller hur.

2008-05-03 @ 21:39:33
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback