Jag är snart tillbaka

Jag har varit borta från Örebro i nästan en månad nu och jag saknar livet där. Jag saknar mina katter, gosa med dem och leka med dem. Jag saknar även att gå på stan och råkar se andra som jag inte är kompis med, i ögonvrå och tjuvlyssna på dom. Okej, jag erkänner att jag brukar göra det. ;) Vem gör inte det, liksom. Eller så beror det mest på vad folk pratar om, är det tråkigt så går jag min väg och låter mig själv leva in i min egna värld. Eller att gå på stan tillsammans med någon, bara för att få köpa någonting. På nästan en månad har jag inte gått in på en enda klädsaffär, eller skoaffär. Bara mataffär och IKEA. Det är nog min rekord på länge. ;) Men snart är den där Emy tillbaka i Örebro. Jag kommer att finnas med nästa fest, på fredag. Tillbaka i sociallivet, på riktigt. Men mest av allt saknar jag min lägenhet & mina kisseälsklingar!

Tidigare ikväll kom syrran och Peter hit, det blev tacos att äta och sedan åka över till halvsyrran för att snacka lite och för mig träffade jag äntligen deras fluffiga katt, Findus. Han kommer från samma stället där mammas katt, Tussan kom ifrån. Jag minns hur jag och pappa försökte fånga dem för att ta hem dem, eftersom de levde ute vid stallet. På bara månader, så har Findus blivit så stor och vacker! Jag bidrar med ett par bilder på honom. :)
Kaninen är pojkarnas, Stampe heter den.


  

Nån timme innan jag gick upp för att lägga mig, så tuppade Peter av i soffan så satt jag med syrran o pratade om allting. Det är typ en del av det bästa. Att sitta med sin syster och prata om allt mellan univserum och djupet av jorden.

I morgon ska jag åka med syrran och Peter mot stan, eller vart de nu vill bli fotograferad. :) Dom önskar sig en tavla med bästa bilden av morgonsdagen när syrran fyller år, den tionde maj. :) Fast de kommer att få den lite senare i maj eller något likadant. Kanske på hennes examen. Vi får allt se hur det blir framöver.

Usch, jag pratar strunt. Det känns bara som det. Nä. Nu publicerar jag inlägget och sedan se på nån skräckfilm, som är nummet ett över allt annat som komedi, romantik, drama och dylikt. God natt!


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback