La Ink

Flera söndagar i rad har jag missat serien La Ink, som jag älskar att se på. 

Nålarna som målar genom huden, fantasirika drömmar och idéer. Allt från svartvit till färgstakt. Så jäkla snygga motiv har dom på La Ink gjort. Varenda person som Kat, Kim, Hannah och Corey.  Alldeles för duktiga och väldigt kända. Pixie beundrar jag även, för hon är så vacker med sina piercingar. Henne såg jag en gång på Fear Factor, haha. Bara efter Miami Ink började sändas på TV, så har varenda tatueringstudio blivit fullbokad av kunder. Snart har hela världen tatueringar... Förutom mina föräldrar, då. Ha, ha. Att ha armen hel av färgstarka färger är så sjukt snyggt men jag tror inte att jag kommer någonsin att våga göra det eftersom det är för mycket för mig. Men ett färgstarkt motiv ska jag iallafall ha.

Men igår såg jag att det fanns La Ink med avsnitt från 3 till 8 på tankafett.com och det var ju dessa jag missade, så gissa om jag tankade hem det på en gång. :) Jag har legat och gluttat på ett par avsnitt idag, och ska se resten strax.

image261
Bild: Google

Vilka av er brukar kolla på La Ink?

Kommentarer
♥ sara

åh! tack för tipset!! Har oxå missat La Ink nu i flera veckor! Surfar dit direkt och kollar! =)

2008-05-02 @ 23:19:38
♥ Till sara

svar: great! ;)

2008-05-03 @ 01:25:22

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback