sunny days

Ända sen jag kom tillbaka till Örebro, har det varit soligt och varmt. En aning varmare än därhemma i ön på grund av havet och vinden från havet. Fredagen blev underbar med en lugn morgon och festen i Rosta var rolig, haha. För en gångs skull drack jag inte vinlåda utan cider, likör och vin. Jag blev lagom full och jag fick vakna en lördagsmorgon utan baksmälla. :) Hela lördagen ägnade jag och några vänner rum på Varberga badet och softade som ledde att jag blev mest solbränd på högersidan. Så idag tänker jag låta solen smeka på vänstersidan. ;)

Nu ska jag gå och fixa lite innan jag sätter på sele/koppel på Spero för att bege oss ut i solen. Ha en mysig dag.

Lördagsbilder:



3 days left. <3

Kommentarer
♥ Syster

elak får inte flora följa med ut?

2008-05-11 @ 16:51:54
♥ åsa

härliga bilder :) njöt av solen med! puss!

2008-05-11 @ 18:07:27
♥ Till syster

Jo, Flora kom med.

2008-05-11 @ 18:27:47
♥ Kärringen me blödande skavsår

Hahah mitt ansikte där va lite lol. Men kul me omedvetna bilder iaf.
(Min ursäkt är att jag ej har duschat efter en hård natt x))

Sekke-bilden såg väldigt mysig ut :)

2008-05-12 @ 10:16:12

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback